Reklamace

Standartní postup:

Reklamace zboží je u nás velice snadná, stačí když vyplníte tento formulář. Po vyplnění vás budeme kontaktovat a vše s vámi vyřešíme. Jediné, co při reklamaci se zásilkou uděláte:

  • vyplníte reklamační formulář 
  • zabalíte zboží zpět do krabice
  • napíšete na něj nějaký identifikátor (např. číslo objednávky)

O zbytek už se postaráme my, balík vyzvedneme a vy tak nebudete muset čekat frontu na poště, vyplňovat podací lístek, platit za balík a potom ještě žádat o proplacení. Hračka

Pokud to není možné zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:


Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

Přišel vám rozbitý balík? 

Pro uznání reklamace je nutné dodržet tyto pokyny:

  • zákazník je povinen bezprostředně při dodání spolu sdopravcem překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, poškození krabice)
     
  • v případě poškozené zásilky je zákazník povinen sepsat škodní protokol přímo s přepravcem
     
  • zákazník je povinen ohlásit poškození zásilky danému přepravci a nám prostřednictvím stránky reklamacniformular.cz a to neprodleně (pozdě nahlášené reklamace nebudou uznány)
     
  • zákazník by měl pořídit důkladnou fotodokumentaci poškozeného balíku (fotografie poškození, fotografie balíku s viditelným spedičním štítkem, fotografie výplně a obalového materiálu)